.
SILA GUNA PELAYAR WEB MOZILA 3.5 KE ATAS UNTUK MENDAPAT RESOLUSI YANG TERBAIK

KEHEBATAN TERSEMBUNYI RAJA PENAWAR

SATU BIJI KAPSUL RAJA PENAWAR INI DAPAT MENGESAN PENYAKIT DALAM BADAN KITA TANPA MENGGUNAKAN ALAT CANGGIH DI HOSPITAL. RAJA PENAWAR INI SANGAT HEBAT!!!


Ahad, 18 April 2010

Eros-Gen



Nama Produk : Eros-Gen
Kod Produk : 10020
Berat : 350 mg x 10 capsules
No.Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL06091570T



“Menangani Masalah Kemerosotan Fungsi Tubuh”


Kapsul Eros Gen dirumus dengan penggunaan lebih daripada 10 jenis ekstrak herba Cina yang telah terbukti keberkesanan fungsinya dalam catatan perubatan Cina sejak beribu-ribu tahun dahulu. Gabungan proses pengestrakan berteknologi canggih digunakan demi mengekalkan kesejahteraan dan kesempurnaan bahan aktif yang terkandung dalamnya.

Kapsul Eros Gen telah menangani masalah kelemahan yang dihadapi oleh perubatan tradisional Cina dan Barat. Perubatan tradisional Cina kebiasaanya hanya menguatkan ginjal tanpa memberi kesan perawatan terhadap fungsi atau pemeliharaan, manakala perubatan Barat pula memberi kesan perawatan yang cepat tetapi tidak dapat mengekalkan kesan perawatan dalam jangka masa yang panjang. Ia merupakan produk yang dihasil daripada gabungan preskripsi Istana zaman kuno dan teknologi moden untuk memulih, memelihara dan menguatkan fungsi ginjal dalam masa yang cepat dan berkesan, supaya masalah dan puncanya dapat diubati.

Kapsul Eros Gen menggabungkan ketiga-tiga konsep pemulihan, pengimbangan dan pemeliharaan untuk menguatkan fungsi ginjal secara khususnya dan seterusnya memperbaiki kesihatan. Pembekalan faktor pengaktifan yang mampu mengaktifkan fungsi ginjal dan meningkatkan keupayaan seksual, memberi kesan yang nyata untuk merawat masalah mati pucuk, ejakulasi pramatang, tumbesaran zakar terbantut, saiznya kecil lagi pendek, penyakit prostat dan sebagainya.


4 CIRI KEISTIMEWAAN KAPSUL EROS GEN

1. Dirumus secara Sains dan berkesan.

Menggunakan lebih daripada 10 jenis herba Cina yang terpilih diekstrak melalui gabungan rumusan tradisional dan teknologi penghasilan moden demi menjamin keberkesananya. Antara 1000 kg bahan mentah digunakan, hanya 1 kg pati herba diekstrak menjadi ramuan utama. Mampu memberi kesan sehingga 5 kali berbanding herba rebusan. Jadi tidak hairanlah anda dapat merasai kemujaraban kesannya dalam masa yang singkat.

2. Disamping memelihara dan menguatkan ginjal, pelbagai penyakit turut dibaik pulih.

Kapsul eros Gen di formulasikan dengan penggunaan rumusan yang unik, ramuan yang terpilih dan teknologi tercanggih, maka ia berkesan untuk membaik pulih pelbagai penyakit secara serentak. Bahagian pinggang dan belakang berasa sakit, kerap membuang air kecil, tidur tidak lena, badan tidak bermaya, keupayaan seksual menurun, kesemua gejala ini berpunca daripada ginjal yang bermasalah.

3. Unik dan tanpa kesan sampingan.


Herba yang digunakan terdiri daripada 100% tumbuh-tumbuhan semulajadi dan dataran tinggi yang kaya dengan bahan aktif dan bebas daripada pencemaran. Oleh yang demikian, ia tidak akan membawa sebarang kesan sampingan kepada tubuh badan atau reaksi penentangan terhadap ubat.

4. Memulihkan dan menguatkan organ seks.

Kapsul Eros Gen diperkaya dengan pelbagai asid amino dan testosteron, berkesan untuk merangsang pembelahan dan pertumbuhan sel-sel organ seks, membolehkan zakar keras dan tegar sepenuhnya. Pengambilan dalam tempoh masa panjang mampu membawa perubahan yang nyata dan berkekalan dari segi kepanjangan, saiz dan kekerasan, seterusnya mengembalikan ukuran yang standard.


5 FAKTOR HIDUP UTAMA

* Faktor Perangsangan Seks.
* Faktor Kawalan Saraf E-RTM
* Faktor Anti-Penuaan
* Faktor Penyuburan Ginjal
* Faktor VG


ADAKAH ANDA SEORANG LELAKI YANG SIHAT ??

8 piawaian utama sebagai seorang lelaki sihat :

>> Bersemangat penuh, berupaya mengendalikan kehidupan harian dan beban kerja yang sibuk tanpa berasa gemuruh dan letih.

>> Boleh berehat dan tidur dengan baik.

>> Keimunan yang kuat, boleh menentang selsema dan penyakit jangkitan.

>> Ereksi normal pada waktu pagi.

>> Rasa segar dan bertenaga pada waktu pagi

>> Berat badan yang sederhana

>> Optimistik dan agresif, sudi bertanggungjawab

>> Berotot kekar dan kulit anjal.

HARGA RM220

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...