.
SILA GUNA PELAYAR WEB MOZILA 3.5 KE ATAS UNTUK MENDAPAT RESOLUSI YANG TERBAIK

KEHEBATAN TERSEMBUNYI RAJA PENAWAR

SATU BIJI KAPSUL RAJA PENAWAR INI DAPAT MENGESAN PENYAKIT DALAM BADAN KITA TANPA MENGGUNAKAN ALAT CANGGIH DI HOSPITAL. RAJA PENAWAR INI SANGAT HEBAT!!!


Ahad, 18 April 2010

MASALAH RESDUNG


Nama : MOHD FAIZAN BIN YAACOB
Jantina : Lelaki
Umur : 24 Tahun
Alamat : Rantau Panjang, Klang, Selangor
Produk : SNE



Saya seorang guru dan mengalami masalah resdung yang serius sejak 4 tahun yang lalu. Hampir setiap hari hidung dan mata saya berair dan gatal-gatal, kerap bersin dan mengeluarkan lender. Oleh sebab itu, saya terpaksa berpantang seperti makanan laut dan alahan yang lain seperti bau cat, ubat nyamuk, habuk halus dan asap dari kenderaan.

Saya membuat rawatan tradisional dan menggunakan ubatan klinik, tetapi sembuh hanya sementara sahaja dan akan berulang kembali. Masalah ini menyusahkan kerjaya saya sebagai guru. Saya telah diperkenalkan kapsul SNE oleh seorang kawan. Saya mula mengambil SNE 2 kapsul sehari pada waktu malam sebelum tidur. Tindak balasnya tidak jelas, Cuma demam pada peringkat awal pengambilan SNE. Hampir sebulan, saya dapat rasakan perubahan yang positif kepada masalah kesihatan saya. Saya jarang bersin atau selsema, hidung tidak berair dan gatal lagi.

Sekrang sudah hamper 3 bulan saya mengamalkan pengambilan SNE. Saya bersyukur, masalah saya boleh dikatakan terus hilang. Selain itu, saya dapati badan saya bertambah sihat dan cergas. Saya akan terus mengambil SNE Kapsul sebagai makanan kesihatan harian saya. Terima kasih SNE, produk penjagaan kesihatan terunggul di dunia!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...