.
SILA GUNA PELAYAR WEB MOZILA 3.5 KE ATAS UNTUK MENDAPAT RESOLUSI YANG TERBAIK

KEHEBATAN TERSEMBUNYI RAJA PENAWAR

SATU BIJI KAPSUL RAJA PENAWAR INI DAPAT MENGESAN PENYAKIT DALAM BADAN KITA TANPA MENGGUNAKAN ALAT CANGGIH DI HOSPITAL. RAJA PENAWAR INI SANGAT HEBAT!!!


Sabtu, 17 April 2010

Senggugut, Hormon, Sakit Pinggang, Kulit Sensitif, Saraf.




SEBELUM

Nama : Azwa Hamid
Umur : 30 tahun
Alamat : Puchong
Masalah penyakit : Senggugut, Hormon, Sakit Pinggang, Kulit Sensitif, Saraf.
Menderita: 5 tahun Senggugut
Penggunaan : SNE , ARTERCARDY dan BEUTSKIN
Tempoh Masa: Selama 2 bulan




SELEPAS


Saya pernah mengalami kemalangan jalan raya pada tahun 1996. Akibat dari kemalangan itu, saya sering mengalami masalah sakit kepala dan kadangkala sakit dada kesan dari hentakan kuat pada kepala dan dada saya dalam kemalangan itu.

Saya juga mengalami masalah senggugut yang teruk dan kitaran period yang tak menentu. Alahan pada makanan laut, sembelit dan sukar bertandas dengan baik. Kulit yang sensitif. Masalah berat badan juga semakin bertambah. Wajah yang lesu, sembab serta emosi yang tidak terkawal.

Namun setelah mengenali dan mencuba produk SNE kapsul, separuh dari masalah saya sudah selesai. Kini masalah period telah normal. Wajah kembali segar dan ceria. Emosi amarah saya mampu dikawal. Sudah boleh menjamah hidangan makanan laut tanpa perlu risau mengalami kegatalan. Berat badan telah menurun. Sakit dada, sakit tulang belakang dan sakit kepala kembali berkurang. Saya kembali aktif dan merasa berkeyakinan seperti zaman remaja.

Bagi para gadis, wanita yang belum berkahwin atau sudah berkahwin mahupun para lelaki, saya syorkan supaya anda menggunakan produk ini sebelum penyakit mula menyerang. Walau anggota luaran kita sihat belum tentu anggota dalaman kita sihat. Untuk memulakan penjagaan dalaman dan luaran perlu dilakukan seawal mungkin supaya kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran dapat dikekalkan... SNE, Penawar Segala Penyakit!!


PADA 1 HB.OKTOBER 2009.. SAYA TELAH MENCABAR DIRI SAYA UNTUK TURUNKAN BERAT BADAN. SAYA MENCUBA PRODUK AMBERINE.. DALAM MASA 1 BULAN 23 HARI, BERAT BADAN TURUN SEBANYAK 13 KILO..




SEBELUM 86 kg





SELEPAS 73 kg!! (23/11/2009)
(akan berusaha lagi untuk mencapai berat badan yang ideal!)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...